> FILIPPA♥ -

Ny blogg!

Detta kommer nu bli min nya blogg! Nytt namn och sånt! Hade ju först http://filiifjonkan.blogg.se..men jag gillade inte det namnet. Jag har varit väldigt dålig på att blogga på min gamla blogg så jag kommer köra en ny start på min nya blogg.Jag satt och tänkte för mig själv vad jag fastnar för på andras bloggar det är

*mycket bilder (bara text blir tråkigt)
*Fin design
*Mycket bra tips
*Snygga kläder

ja att dom lägger in sånt, så jag ska börja om på nytt med en riktigt jävla tjejig blogg..fast på mitt sätt!
Jag kommer bland annat INTE skriva om justin bieber som typ alla tjejer skriver om jag lyssnar mer på rock,pop,hiphop så sån musik lägger jag in. Min stil är olika,jag gillar mycket svart och vitt på mina kläder! Jag får mycket insperation av 2 sångare/artist

Det är Taylor momsen och Avril Lavinge


Jag inspereras av att dom har sin egna stil och dom är jättebra sångare båda!

Så på min nya blogg nu kommer jag skriva om min vardag,mycket tips,kläder och musik. Själv sjunger jag väldigt mycket! Sjunger varje dag bland annat i duschen och ja väldigt ofta. Har spelat in en cover på ''realize -colbie caillat'' den finns att höra HÄR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kommer jag tbx?

E-postadress: (Bara jag som ser den:)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0