> FILIPPA♥ -

Mellandagsreaa shopping

Gjorde ett misstag idag när jag och Johanna var och shoppa..det första jag gjorde var och köpte ett par skor som jag fick i en kartong som vägde tooon! Men skorna var helt klart värt det! älskar dom!! Köpte lite andra saker också..bla

linne från carlings 87 kr lr nått? när det var rea och tightsen från H&M kosta 30 kr ;D


Trööja fråån Ginatricot 149 krona


Jacka från ginatricot 149 krona

luvtröjja från carlings 200 kr

Båda ringarna är från H&M Den silvriga kostar 49 och den blåa 29

Skorna är från Monkii och kostaa 300 halva priset :D
Hann inte köpa mer då mamma kom och hämta mig men får bli någon dag till veckan tror jag! Annars får jag tvinga med mig Nomi när hon kommer men dock är det ju ingen rea då..? aja nu ska jag krypa ner undertäcket och kolla på film på mina nya stora älskade tv ;)♥

Kommentarer
Postat av: LIENE

Snygga saker du köpte! jag var också på mellandagsrea idag:D

2010-12-27 @ 13:28:01
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: Netta

Har 2 outfits i min blogg.

En av dem måste jag ha på en fest.

Men vet inte vilken jag ska välja.

Kommentera vilken du tycker är finast :D

Skulle vara en stooor hjälp!

2010-12-27 @ 18:36:27
URL: http://nettaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kommer jag tbx?

E-postadress: (Bara jag som ser den:)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0