> FILIPPA♥ -

SINGIN A SONG..

Sitter på mitt rum med hundarna vid fötterna,mjukis kläder och äter godis..har lite allmänt tråkigt så får bli ett inlägg.
Nya bloggen är ett steg närmare..har vart på fotografering,igår. Var riktigt kul faktiskt! Hade 3 olika outfits och tog några bilder med billy boy också :D Visar kanske någon bild sen när hon har skickat dom till mig annars får dom bli på den nya bloggen. Nästa steg är
Lämna in kameran imorgon
Fixa blogg design Söndag,eller veckan efter det då jag är hos pappa!

Sen ni ska jag blogga som en dåre..lr nått..he..he men ah..
haha skrev massa mer än detta men sparar det till nästa blogg..



Kommentarer
Postat av: Emelie

super fint öga ;o

2011-01-26 @ 16:15:12
URL: http://damnitbitch.blogg.se/
Postat av: Emelie

så lite så :)

2011-01-27 @ 12:37:08
URL: http://damnitbitch.blogg.se/
Postat av: alisha

gilla! :) ♥

2011-01-29 @ 15:32:39

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kommer jag tbx?

E-postadress: (Bara jag som ser den:)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0