> FILIPPA♥ -

shopping sugen..

Fick en present av Morfar och Gunilla igår :) Tack så mkt!♥
Blir bara mer sugen på att shoppa nu när jag har mer ''pengar'' men om 2 veckor så ska jag till min nästa present ! Ska till stockholm med mormor och jag ska ta med mig 1800 kr att shoppa för wihoo! Och så tror jag vi ska på de naturhistoriska museet eller vad det heter. Ja jag tycker om att gå på museum, tycker det är häftigt att se gamla saker och sånt.

Idag är jag sjuk igen .
-.-
Har bestämt mig att det ska släppa ! Va hos doktorn igår förseten, vakna igår med världens värk i örat. Trodde jag hade öroninflamation men det var pga förkylningen. Gött att inte behöva dricka pencelin (?) iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kommer jag tbx?

E-postadress: (Bara jag som ser den:)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0