> FILIPPA♥ -

The Devil wears prada

Blev att vara med Irya och Alisha idag igen till 5 !:) Kul som vanligt. Så blev det hem har kollat tv och annat trök.Men ligger i sängen nu under mitt varma täcke och kollar på ''djävulen bär prada''.Egentligen är den filmen ganska tråk och dryg men ändå är det en av mina favoriter.Älskar alla kläder! Haha ska erkänna en grej..ibland spolar jag fram tills hon får massa kläder och börjar ha mer modekläder! hihi. En annan favorit..en shopaholics bekännelser. Också kläderna som fångar mitt intresse! Men ska kolla vidare på filmen nu så ha det gott!

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Sv: nej inte lördag utan lill-lördag! hehe onsdag är lill-lördag, visste du inte det? :D

2010-10-27 @ 22:06:14
URL: http://amandafalk.se
Postat av: johanna

jaah det ska de :)

2010-10-27 @ 23:14:48
URL: http://jjohannapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kommer jag tbx?

E-postadress: (Bara jag som ser den:)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0