> FILIPPA♥ -

förkyld!

Lite hemsk bild men vi får leva med det :)
Ja ni mycket kan hända under en natt, är så jädra förkyld! Vakna och var tät i näsan så har det bara blivit värre underdagen. Men jag kände på mig att det skulle komma snart. Alla här hemma har vart sjuka och hostat på mig haha!Mys! Men ja skolfoto idag, blir aldrig bra på dom!Aldrig vart nöjd! Fast har bara ätt det enskilda och det spelar ju ingen roll men i skolkatalogen..ja vi får väll se och ÅH det får ju alla i hela skolan också!
Men aja.
Nu ska jag kolla på film och sen blir det väll att plugga.



Kommentarer
Postat av: irya

naw! krya <33

2010-09-07 @ 21:09:27
URL: http://iirya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kommer jag tbx?

E-postadress: (Bara jag som ser den:)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0