> FILIPPA♥ -

Leon 5 år idag!♥

Just nu sitter jag hemma och har allmänt tråkigt, åkte till skolan idag var där i ca en kvart så fick jag synavfall=migrän på G. Men tack gode gud för mina kära tabletter som gör att jag knappt känner av det! Dom jag alltid har i min väska..förutom IDAG.Då jag såklart ska få det..typiskt.Men ja fick ta bussen hem ta en tablett och sova lite. Nu känner jag ingenting förutom trötthet.  Men ska ta det lungt så jag blir piggare inför Leons kalas. Han fyller 5 år idag :D ♥ Så grattis till han!



Kommentarer
Postat av: alisha

hälsa han grattis från sin lekkamrat hahah :D

hoppas du kryar på dig, kram <3

2010-11-16 @ 16:24:37
Postat av: Nomi

grattis till världens bästa lillebror <3

2010-11-18 @ 23:49:02
URL: http://nomib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kommer jag tbx?

E-postadress: (Bara jag som ser den:)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0