> FILIPPA♥ -

Smink kurs

Var på smink kurs ikväll hos Eranda då Dafina som är make up artist var där och hade en smink kurs,hon sminkade mig först och gjorde en natt look. Hon använde jättabra produkter från sonya asså ni ska se min hud just nu den ser as fin ut och jag känner inte äns att jag har smink. Och så sotade hon mina ögon som ni ser på bilden,älskar hur det blev! Och så fyllde hon i mina ögonbryn vilket som är väldigt ovant men på nått sätt tkr jag det är rätt nice! Så sminkade hon och Tila alla andra också men det var väldigt kul att se och man fick väldigt många tips. Ska försöka köpa en sån här foundation men just nu är det bara pengar som saknas. Men iallafall det var väldigt kul och lärorikt ;)

Kommentarer
Postat av: alisha

Åh, gud vad jag saknar er finisar♥

det blev jääte fint filippa!



sv, jo tack jag veet :D

2010-12-06 @ 17:26:04
URL: http://alishatodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kommer jag tbx?

E-postadress: (Bara jag som ser den:)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0