> FILIPPA♥ -

Set apart this dream

Tror jag ska skaffa en helt ny blogg ..som jag inte kommer berätta vad den heter hihi.
Ne men seriöst sen när jag får min system ska jag blogga på 2 bloggar tror jag..denna och den andra..har så jävla många ideer i min gärna så jag nästan spricker. Åh längtar tills systemen kan bli lagad. Då ska jag fota! På ALLT, ne men mkt!

Anldeningen till att jag inte ska berätta vad den heter , lr kanske gör det senare..men jag vill ha en som andra kollar på och om jag kan få den interesant nog att jag får många besökare. Men då jag har väldigt upp och ner på statestiken bryr jag mig ju liksom inte om ändå då jag bloggar för jag tycker det är kul men skulle vara lite kul ändå och se. Då jag känner att också inte massa från skolan kollar, jag har inte nått emot det men det är så svårt att förklara på något sätt..

aja skitsamma..kommer som sagt blogga på denna också men detta är inte än. kanske nästa år!:)

..vet egentligen inte varför jag skrev detta eftersom ni inte kommer få reda på bloggen på iallafall ett tag..kände att jag ville dela med mig av mina tankar :D


Kommentarer
Postat av: Netty♥

sv' okej :)

2010-12-10 @ 06:43:58
URL: http://www.nettys.se
Postat av: LIENE

åh det är awesome när man har många ideer:D men man måste hålla vid de så man klarar av att utföra allt.

Fin bild!

2010-12-10 @ 10:22:00
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: sabina

Den har gått på radion några ggr! men det är den part 2:) jag tror det var den. Jag tycker inte refrängen passar i den(a'

2010-12-10 @ 19:31:12
URL: http://sabinaravnell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kommer jag tbx?

E-postadress: (Bara jag som ser den:)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0