> FILIPPA♥ -

laddat med filmer!

Har blivit sjuk igen..mådde väldigt illa igår kväll och morse så jag kände att jag inte orkade hänga med på konfa lägret idag. Så det blev att åka hem, läste klart min älskade bok och sen sov jag i typ 7 timmar ^^
Men har nu fått lite filmer från anton så ska se på bland annat dom här (kanske inte alla)

Alice i underlandet,Eclipse,Karatekid och the hangover..
Jag ger upp , orkar inte vänta på att se den vill se deen nu :D

jag ska erkänna en sak..jag har blivit kär..
i en bokkaraktär haha! Fast det vet jag många som är .. typ nästan alla tjejer som läst twilight böckerna blir ju störtkära i Edward! Men han jag är kär i är en fallen ängel,tss men åh han är värsta romantiskt
Han vill jättegärna ha en människokropp men för att få den måste han döda en nefil( en som är halft människa och half fallen ängel) fast Nora som han träffar och planerat att döda är släkt med en nefil, lr nått sånt men först tror man att han ska döda henne men dom blir kära och bla bla bla . haha är helt såld på boken, omänsklig , förbjuden kärlek ..mums en bok för mig (y)
Lite likt twilight fast lite ondare höhö ska köpa nästa bok men den finns bara på engelska än så länge hoppas verkligen den kommer på svenska ;)
Jag är lite udda jag vet ^^



Kommentarer
Postat av: Caroline - carolineblombergs.blogg.se

sv; okej varför färga du dig inte då? :/

2010-09-19 @ 19:42:37
URL: http://carolineblombergs.blogg.se/
Postat av: MADDES

Det är fint med mig. Vad händer idag? Kram

2010-09-20 @ 10:11:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kommer jag tbx?

E-postadress: (Bara jag som ser den:)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0