> FILIPPA♥ -

Bra bloggar!

Kissies.se
(Kul blogg,även om hon är elak ibland så tycker jag den är väldigt underhållande ;))
Kenzas.se
(jättefin tjej,skriver bra. Hon har jämt så fina kläder kul att se)
Josefinefoxman.se
(jättefin tjej, bra blogg. Vet inte gillar rosa bloggar med mycket tips och sånt )
Dessie.se
( Tycker det är kul hur Dessie har förändrat sin stil från fjortis till en ja vet inte vad man kallar hennes stil nu den är fin iallafall :) tycker också hon har en väldigt bra blogg)
Isabellesstromberg.blogg.se
(Det roliga är att jag faktiskt träffat henne , eller träffat och träffat har sätt henne på liseberg och åkt samma karusell, men då hade jag sätt bloggen men kände inte igen henne. Men så hitta jag bloggen och jag tycker den är väldigt bra)
Nicolesjostrom.blogg.se
( Jätte kul blogg tycker jag! Mycket kläder och sånt! )
Sofiajahnkes.blogg.se
(Sofia har en jättebra blogg tycker jag, hon skriver jättebra)
JJohannapedersen.blogg.se
(johannesblogg ;) den är väldigt bra tycker jag. Det är kul att läsa kompisars bloggar )
IIrya.blogg.se
(Iryas blogg, också jättebra blogg! )
JJennifernilsson.blogg.se
(samma här jennifer skriver bra och har en väldigt bra blogg )
beatrizzrattfeldt.blogg.se
(Min kompis beas blogg,bra blogg fina bilder! )
Sen läser jag många mer , det är olika tittar in på lite olika, men dessa bloggar tycker jag ni ska titta in på :)

kom på 2 till nu lite efter ..

zuicide.devote.se
(Diggar denna tjejs stil! haha hon har sån speciell blogg gillar den (y) )
Tiinavictoriaoddli.blogg.se
(Tinasblogg, är jättebra MEN DU MÅSTE UPPDATERA KVINNA ! sitter och väntar haha :D)






Kommentarer
Postat av: fanny

sv; ohjaa!

2010-09-09 @ 21:37:25
URL: http://fannythecuteone.devote.se
Postat av: Jennifer♥

tack du :)

fast nu va det längesen jag gjorde långa och "seriösa" inlägg :)

2010-09-10 @ 07:24:02
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kommer jag tbx?

E-postadress: (Bara jag som ser den:)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0