> FILIPPA♥ -

I try to fly but i have no wings?

Först och främst är jag stolt över mig själv,jag kom hem typ kvart över tre,då plugga jag till fyra,sen vakna jag halv 6 jag bara Wtf?
Men nu har jag pluggat så jag kan matspjältningen lr vad det heter,hjärtats grejs massa muskler massa skelett och lungor och sen en massa frågor wie!
På dom proven jag skrev att jag skulle försöka få MVG på fick jag..IG haha! Men gjorde omprov så har ett G nu sen ska jag ''kompletera'' på tyskan så ja det kommer fortfarande vara ig :D

Men ja carebox för er vad jag fick för provgrejs men ändå.. tihi.

Vet ni vad jag tycker är lite såhär extra snyggt på hösten? Röda läppar! Speciellt lite mörkare röd. Tror jag har ett i min lilla smink palett men kanske ska köpa ett till!




Kommentarer
Postat av: XOXO, LANAH

Otroligt fin bild!

2010-10-14 @ 20:33:17
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: Natalie

fan va fiin du ee filippe/mej o tina(aa)

2010-10-16 @ 18:16:13

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kommer jag tbx?

E-postadress: (Bara jag som ser den:)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0